اجاره داربست ارزان اجاره داربست ارزان

کلایمر

اجاره داربست ارزان اجاره كلايمر 09145000071

اجاره داربست ارزان اما با كيفيت مي تواند به شما در انجام كارهاي خاص با خيال راحت و كارآمد كمك كند ، اما يافتن نوع مناسب داربست براي كار مهم است. اين كمك مي كند تا قبل از تصميم گيري با انواع مختلف داربست ها و نحوه استفاده از آنها آشنا شويد. در ادامه به خواندن انواع مختلف داربست هاي معلق ادامه ميدهيم.

اجاره داربست ارزان

پيشنهاد مي كنيم حتما از "داربست و موارد مربوط به داربست" استفاده نماييد

قابل تنظيم تك نقطه اي و چند نقطه اي

پلت فرم طناب قابل تنظيم با يك نقطه از سقف يك ساختمان يا يك سيستم پشتيباني سربار توسط يك طناب آويزان مي شود. اين نوع پلتفرم براي شخصي مناسب است كه در حال شستن پنجره ها يا تميز كردن قسمت بالاي ساختمان است. داربست هاي قابل تنظيم چند نقطه مشابه هستند ، اما آنها براي پشتيباني از سربار به چندين طناب تكيه مي كنند. بر خلاف داربست قابل تنظيم با يك نقطه ، يك كلايمر قابل تنظيم چند نقطه ممكن است بتواند كارگران اضافي را در خود جاي دهد. هر دو نوع كلايمر ممكن است به دلخواه بلند شده يا پايين بيايند.

پيشنهاد ميكنيم حتما از "كلايمر چيست و چه كاربردهايي دارد؟" بازديد و مطالعه فرماييد

دو نقطه اي

مانند داربست هاي قابل تنظيم با يك نقطه و چند نقطه ، كلايمر هاي دو نقطه اي نيز توسط طناب از يك سيستم پشتيباني سربار آويزان مي شوند. اين نوع داربست داراي اتصال طناب يا كابل در هنگام فشار در هر طرف سطح كار است. شما مي توانيد يك سيستم كلايمر دو نقطه اي را در حالي كه از كارگران پشتيباني مي كند ، بالا بكشيد و پايين آوريد ، بنابراين بايد از پشتيباني كافي براي تأمين امنيت در حين حركت و همچنين در حالت ثابت برخوردار باشد. به دلايل ايمني ، دسترسي به سيستم داربستي دو نقطه اي از زمين يا پشت بام ساختمان كه در آن كار مي كنيد مهم است نه با نردبان.

سيم بكسل و نقش آن در پلت فرم كلايمر

داربست هاي معلق كه در ايران به كلايمر مشهور است به سيم بكسل ها نيز وابسته است ، اما اين كار را با روشي متفاوت انجام مي دهد. دو سيم بكسل افقي يك كلايمر را احاطه كرده اند. اين سيم بكسل هاي افقي به سيم بكسل هاي وينچ عمودي متصل شده اند كه به يك سازه سربار وصل شده اند. اين نوع داربست ممكن است حداكثر از دو سيستم عامل استفاده كند.

اگر مي خواهيد در مورد انواع مختلف داربست هاي معلق يا همان كلايمر بيشتر بياموزيد ، با آذركلايمر تبريز با شماره 09145000071 تماس بگيريد. ما خوشحاليم كه كلايمر هاي ساختماني و مرغوب را با كيفيت بالا ارائه مي دهيم. در صورت نياز به اجاره داربست اجاره كلايمر در كل كشور به خصوص در تبريز و تهران و كرج نياز داشتيد حتما از مشاوره رايگان شركت آذر كلايمر تبريز استفاده نماييد

ترجمه آزاد و غير رسمي1ندا كامدار1كپي از اين محتوا تحت هر شرايطي ممنوع بوده و به شدت برخورد خواهد شد


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/6/27 ساعت: ۱۹ توسط:azarklaymertabriz :